12 września 2010

Podsumowanie tygodnia.

A więc minął już drugi tydzień istnienia mojego bloga. Planowałem w tym tygodniu opublikowanie mojego pomysłu na grę pt. "Mario" i jak chyba wszyscy zauważyliście - udało mi się to. Jednakże miałem zamiar w tym tygodniu opublikować także wstępną instrukcję do gry pt. "Szkoła", lecz z powodu braku czasu i rozpoczęciem prac nad "Mariem" nie zdołałem jej napisać. Dlatego też jej publikacja ukaże się prawdopodobnie dopiero pod koniec września lub na początku października, gdyż w najbliższych 2-3 tygodniach nie będę miał zbytnio czasu na planszówki.
Możliwe, że w przyszłym tygodniu uda mi się zamieścić kolejne informacje na temat "Maria" i "Battle Field", lecz niczego nie obiecuję i mam nadzieję, że mogę liczyć na waszą wyrozumiałość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz