31 grudnia 2010

Podsumowanie roku 2010...

W tym poście chciałbym zrobić małe podsumowanie tego roku i opisać moje plany na przyszły, lecz przede wszystkim chcę Wam złożyć jak najserdeczniejsze życzenia na nadchodzący rok. Życzę Wam dużo radości, pomyślności i jak najwięcej partii w gry planszowe, no i... wytrwałości w waszych postanowieniach noworocznych i w tworzeniu waszych planszówek.



Ten rok był dla mojego "planszoholizmu" bardzo owocny. Kolekcja moich gier niemal się podwoiła, z resztą podobnie jak ilość zwerbowanych przeze mnie graczy, co równoznaczne jest z tym, że nadchodzący rok prawdopodobnie będzie jeszcze owocniejszy :-)
Co do podsumowań mojej twórczości planszówkowej, to w tym roku udało mi się zrobić grę pt. "Battle Field - Średniowiecze"(gra ciekawa, ale czegoś w niej brak... poza tym sporą część tej gry robiłem własnoręcznie i żeby ją opublikować musiałbym robić większość grafik od nowa, dlatego też przynajmniej jak na razie nie będę jej publikować) i "Pajęczą sieć"(zdecydowanie wymaga poprawek, nad którymi mam zamiar popracować w przyszłym roku), no i zacząłem również prace nad "Mario" i "Genetic".


A oto mój blog w liczbach i wykresach:





Najpopularniejszymi postami były:


Najczęściej wyświetlanymi grafikami były:







Najbardziej aktywnymi byli:
- poooq
- Bri


2 komentarze:

  1. Życzę Ci żebyś się nie zniechęcał i dalej próbował swoich sił w wymyślaniu nowych gier. Coraz lepszych, ciekawszych i bardziej innowacyjnych.

    OdpowiedzUsuń