14 października 2010

"Pajęcza sieć" - instrukcja

Wreszcie udało mi się zakończyć pisanie instrukcji do "Pajęczej sieci". Mam nadzieję, że gra się wam spodoba ;)
Muszę was jednak uprzedzić, że gra nie jest jeszcze w 100% ukończona i jest jak na razie dość słabo przetestowana. Jeśli będziecie mieli jakieś wątpliwości co do zasad, jakieś propozycje, uwagi czy też po prostu zagraliście w tą grę napiszcie o tym do mnie(moja skrzynka mailowa to: artoro.pl@gmail.com). Nawet zwykłe słowo "grałem/grałam" jest dla mnie wielką motywacją do dalszej pracy i będę wam za nie bardzo wdzięczny.

Planszę punktacyjną opublikuję za kilka dni(wprawdzie jest już gotowa, ale chcę ją jeszcze trochę poprawić, bo zrobiłem ją trochę za małą). W instrukcji w wersji 2.0 mam zamiar:
- wyeliminować błędy i niedociągnięcia z wersji 1.0
- dodać znaczniki pajęczej nici(dzięki nim będzie można dołożyć dodatkowy patyczek)
- poprawić ilustracje i grafiki
- zastanawiam się także nad dodaniem do gry planszy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz