30 września 2010

"Pajęcza sieć" - zdjęcie z dzisiejszych testów

Testowałem dzisiaj moją grę pt. "Pajęcza sieć" i postanowiłem zamieścić tutaj jej zdjęcie(sorki za słabą jakość, ale robiłem je przy słabym oświetleniu). Nie będę się jednak rozpisywał dziś na jej temat, gdyż mam zamiar za kilka lub kilkanaście dni(wszystko zależy od testów) zamieścić na tym blogu instrukcję do niej. Powiem tylko krótko, że jest to gra dla 2-4 graczy, w której budujemy przy użyciu patyczków pajęczą sieć, do której może wpaść mucha ;)

  1. Czerwony - 15pkt
  2. Niebieski - 14pkt
  3. Żółty - 12pkt

2 komentarze:

  1. Ciekawe... A po pajęczynie chodzi pająk?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, choć nie jest to wykluczone, gdyż mam już kilka pomysłów, które czekają na testy. I właśnie dlatego chcę jak najszybciej zamieścić instrukcję do tej gry - abyście mogli w nią zagrać i ewentualnie dorzucić kilka pomysłów.

    Powiem jeszcze tylko, że do zagrania potrzebne są patyczki(ja użyłem kolorowych patyczków do liczenia; od ich ilości w dużym stopniu zależy czas rozgrywki) w pięciu kolorach, po 6 pionków dla każdego gracza oraz 3 pionki much wraz z k6(a raczej k3, gdyż wynik rzutu k6 dzieli się przez dwa i zaokrągla wzwyż; rzut kostką określa liczbę much jakie wpadną do naszej sieci).

    OdpowiedzUsuń