30 października 2010

Fotki i grafiki - bez komentarza (część I)









PS.: Mam zamiar robić taki wpis w każdą sobotę. Wszelkie pytania dotyczące wyżej ukazanych obrazków możecie zamieszczać pod spodem w komentarzach(może i w postach tego rodzaju zazwyczaj nie będzie żadnego opisu, ale na wasze komentarze postaram się na bieżąco odpowiadać). Poza tym chciałbym tutaj wyjaśnić dlaczego na tym blogu w ostatnim czasie się tak mało działo. Otóż postanowiłem poświęcać więcej czasu na tworzenie i granie w gry planszowe niż na puste gadanie o nich ;)

2 komentarze:

  1. "Otóż postanowiłem poświęcać więcej czasu na tworzenie i granie w gry planszowe niż na puste gadanie o nich ;)"

    Bardzo dobrze powiedziane, święta racja kolego, powodzenia w testach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Aktualnie dopracowuję "Pajęczą sieć", pracuję nad tą nową grą, która jeszcze nie ma nazwy, a także przygotowuje się powoli do zrobienia prototypu "Genetica", więc jak na razie nie brak mi roboty, a testowania to mam tyle, że sam nie wiem kiedy uda mi się je zakończyć. Ale przynajmniej praca nad kilkoma grami jednocześnie sprawia, że na nudę i rutynę raczej nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń