20 września 2010

Podsumowanie tygodnia.

To już 3 podsumowanie... ach jak ten czas szybko leci. Przez ten czas zanotowano 243 wejścia na mój blog, z czego 17 było spoza kraju - z Niemiec, Kanady i Stanów Zjednoczonych. Jest to dla mnie motywacja do dalszego tworzenia moich gier planszowych, jak i do pisania nowych postów na ich temat. Co do tego tygodnia, to z powodu braku czasu nie zamieściłem w jego czasie wpisu na temat "Mario", ale może uda mi się to zrobić w przyszłym. Jednakże nie chcę tu pisać(przynajmniej tym razem) o tym co się ukaże w przyszłym tygodniu, gdyż po prostu nie mam jeszcze bladego pojęcia o tym co napiszę - czas pokaże. A poza tym to wpadł mi do głowy pomysł na nową grę pt. "Genetic", w której gracze będą przy użyciu kart "tworzyć" istoty żywe, które będą musiały przeżyć i rozmnożyć się na planecie X(planeta ta będzie tworzona ze specjalnych kart i za każdym razem będzie nieco inna). Lecz podejrzewam, że dla dobra "Maria" i "BF" odłożę ten projekt na... kiedyś tam. No i myślę, że za jakiś czas pojawi się pierwsza na moim blogu recenzja gry autorskiej, tym razem nie mojej :D (być może będzie to "Robot Wars" albo "Elementalion", czy też jedna z gier autorstwa ... - czas pokaże).

3 komentarze:

  1. Pisz jak najwięcej o wszystkim o czym chcesz, pod warunkiem, że będziesz robił to regularnie i z głową: lepszy jeden wpis raz na tydzień przez okrągły rok, niż codziennie jeden przez tydzień i wyczerpanie inwencji...
    A co do gry: zerknij na to: http://wieza.iq.pl/media/tkucza-menazeria-demo.zip gierka Magnesa na podobny temat, może w czymś Cię zainspiruje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie dodaj widget z linkami i umieść w nim odsyłacz do poooq'owego agregatora czyli do
    http://blogiplanszowkowe.blogspot.com/
    pozdrawiam
    bri

    OdpowiedzUsuń
  3. poooq - Jeśli chodzi o wyczerpanie inwencji to oto puki co raczej się nie martwię, większym problemem(przynajmniej aktualnie) jest dla mnie brak czasu na publikowanie nowych postów. A co do tej gry to moja znacznie się od niej będzie różniła, ale i tak dzięki za inspirację ;)
    Bri - możliwe, że zrobię to za jakiś czas

    A co do "Genetic" - rozpocząłem prace nad pierwszymi kartami.

    OdpowiedzUsuń